in bed with me...

ligger och slöar i sängen, känner mig helt trött och sliten i kroppen. det blir nog en power nap för mig nu snart.
varit och pluggat med studiegruppen idag och nyss kommit hem. efter mötet med gruppen blev jag bjuden på lunch av min käraste kille, vi åt på salt och peppar, mycket god husmanskost lunch.

vet inte vad jag ska göra ikväll, skulle vilja träna santoz men vet inte om jag orkar... men kanske bara en liten liten stund :) sen blir det väl mys i soffan med varm tranbärs saft.

skolböckerna skulle verkligen behöva läsas igenom, men är jag såhär trött och halvt förkyld så är det ingen idé att ens ta upp dom.
jaja nu ska jag i alla fall vila, får se hur jag mår sen...


Kommentarer
Postat av: martina

usch usch... Krya på dig! Skickar lite energi till dig #2

2008-09-17 @ 18:03:18
Postat av: angelica

martina; jaa försöker :) TACK så mycket vännen!

kram #1

2008-09-17 @ 22:57:52
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0