härlig lördag!!

vilken bra dag jag haft!
på eftermiddagen åkte jag och santoz ut i skogen och gick, vi var ute i en och en halvtimme... underbart skönt att bara vara ute, gå och gå... och såklart knäppa lite kort :)

ikväll har jag och fia myst med cola, popcorn, film och massor av tjejsnack! mycket ny energi man får av sina underbaraste vänner! 
ska snart gå och lägga mig, ska upp vid halv nio imorgon. jag och santoz börjar ju våran apell kurs imorgon, skoj! :) ännu roligare är det ju att fia och troja och carro och nova ska gå samma kurs...
hoppas ni haft en bra lördag!

kram god natt!












bilder sen idag på mammas älskling!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Heej vännen! Ska vi ses nåt till veckan? Vi måste ses nåt snart.. Till veckan kanske? Min tur att bjuda på lunch jue :)) Kram!

2008-09-21 @ 16:02:19
URL: http://jennason.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men hahah! Yr tjej :D

2008-09-21 @ 16:06:24
Postat av: anna & zelda

Tusen tack för din hälsning hos oss & vilken fantatiskt fin kille du har :)

kramar från oss

2008-09-22 @ 08:00:53
URL: http://annazelda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0