happy birthday!

skolan idag gick bra. känns som om jag fick lite lite mera inspiration till att fortsätta plugga. på fredag ska vi få en hemtenta, detta är min första hemtenta någonsin!
spännande...

efter skolan lunchade jag med peter och tony på tandoori. mycket gott och mycket trevligt. begav mig ut på birsta efter det och spanade på present till martina, som idag fyller 24år!! GRATTIS grattis min vän!

även två tröjor fick följa med mig hem :) även fast jag har ssååå mycket kläder och knappt någon plats för mera, men jag kunde inte motstå, det bara stod mitt namn på dom :) nu ska jag pussas med santoz innnan vi ska på kalas hos martina...
sen blir det natt jobb, igen.

ha en bra SOLIG tisdags kväll!



tina och jag ute i svängen!


Kommentarer
Postat av: Karoline, Cino & Alf

Grattis Tina.....

2008-09-23 @ 18:27:21
URL: http://carolliine.blogg.se/
Postat av: kung Håkansson

Martina "luggen" Nyh

2008-09-23 @ 20:04:38
Postat av: martina

Tack underbar för perfekt födelsedagspresent!! Skämmer bort mig alldeles för mycket... Gos santoz hade handlat, DUKTIGA killen :)



TACK Karro och killarna!

2008-09-23 @ 22:32:15
Postat av: martina

Hahaaa, jag VET sunny... Min lugg lever ett eget liv ;)

2008-09-23 @ 22:33:00
Postat av: angelica

martina: men det var så lite så! jaa han har bra smak han :) tack själv för god tårtan!! puss o kram hörs imorgon när jag vaknat

2008-09-23 @ 22:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0