friday night!

äntligen helg!
en dag närmare till att få riktigt klä upp sig, ta på sig klackisarna, locka håret, sminka sig till fest och till att få korka upp vinet och såklart till att få träffa tjejerna!! :)
längtar så tills imorgon, TJEJFEST...

idag har jag och martina varit ute på birsta och på systembolaget. blev inte så mycket shopping till mig, men till santoz följde det med en och annan leksak :) blev också bjuden på god middag hemma hos martina och wiktorsson, snällaste!
har bara varit hemma ikväll, laddat ner first class, kollat tentan och bara slappat.
borde väl börjat med tentan men blev så trött så tyckte det inte var sån stor idé... ska börja på söndag när jag jobbar natt.

vill kolla på några nya klackskor tills imorgon, men vet inte riktigt vad jag vill ha eller om jag hinner. ska åka och spåra tidigt imorgon med santoz i kolvland sen hem till bra tid för att göra sig i ordning, inge stress!
och då börjar festen :)
tidigt ska vi ses.

nu ska jag buda på en skolbok...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0