dagen avklarad

idag har jag varit på skolan.
klockan ringde 06.20 hoppade in i duschen och försökte vakna till... trött som bara den gjorde jag mig klar innan jag hämtade upp anna. dagen i skolan gick bra. hade en lång lektion pedagogik, men läraren var väldigt intressant så det gick ganska så fort :) lunchade på skolan innan "lära sig data" lektionen satte igång. väldigt roligt att jag och anna går i samma klass! känns som om skolan blir roligare att hänga runt med henne, eller ja det kommer den att bli! :)
vet inte riktigt vad jag känner inför detta program, än. men jag ska verkligen ge det en stor chans!
idag slutade 14.30 och nästa skoldag är på torsdag, skönt!!

vi har nyss ätit middag, sitter i soffan nu. jag med min bärbara i knät och peter med sin nya MacBook Pro som han inhandlat idag :) verkligen super snygg!!! vill också ha en ny... men min är inte så gammal, och den är bra så än blir det inte någon ny dator för mig.
nu ska jag lägga över lite bilder till externa hård disken och msn:a lite med älsk! ;)

ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Judit

Mycket nice att upptäcka ditt ansikte i klassmyllret idag! Låter som att jag gick miste om en trevlig lunch med er iochmed att jag var tvungen att dra direkt efter första lektionen. Synd, men det hinner nog komma fler tillfällen de närmsta tre åren ;)

Ses på gruppdejten på onsdag.

2008-09-08 @ 20:02:48
URL: http://lattematte.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0