belåten

middagen hos mamma var super super god!
oxfilé, potatisgratäng med sås och en jätte god festost/vindruvor sallad och nybakt bröd.
efterätt såklart äppel och hallon paj :) så nu är man mätt och belåten!
tack älskade mamma!

bullarna blev lyckade i alla fall. har inte smakat på dom, orkar inte nu :) men dom ser verkligen jätte goda ut! ska snart ta upp mitt skol kollegieblock och läsa lite anteckningar som vi gjorde idag. vi ska träffas imorgon bitti på skolan och ha som en liten diskussion med läraren. känner mig verkligen inte förberedd!
har försökt ringt en tjej idag som jag kanske ska köpa några skol böcker av, men hon svara inte. måste ju ha dom snart, känner mig lite vilsen utan...

 ha en bra kväll ni alla!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Men gumman, jag sms:ar Lindas nr så kanske hon kan ge dig Helene´s. De bor ju ändå tillsammans.... Puss och klem

2008-09-11 @ 08:33:12
URL: http://prinsesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0