upp, ned piggande...

vilka fina dagar vi har, regn regn regn... verkligen upp piggande väder!!! idag ska jag bara vara hemma, skulle behöva plugga lite. har massor att läsa igen till nästa vecka! sen skulle jag behöva ringa några samtal som jag skjutit upp, kanske åka och sola med syster, kopiera lite skolpapper, plocka ihop här hemma....
ja idag får det bli en fixar dag, ändå så tråkigt väder ute!

hade en jätte bra födelsedag i alla fall! fick massor av fina presenter, tack alla!



mys hos oss igår!



sista tårtan åt vi upp :)

Kommentarer
Postat av: Joakim Engstroem

Men asså!!? Vad är det för tårta på bilden? Jag såg inte röken av någon sådan!! Kanske den stod bredvid smörgåstårtan du hade gömt!?? Den såg iaf riktigt smarrig ut... inte som den hemköpstårtan du bjöd oss på!! S



Kraaaaam

2008-10-09 @ 22:20:54
Postat av: Anonym

;)

2008-10-09 @ 22:21:51
Postat av: vickan

kul o se dej i onsdags=) Syns i helgen antar ja... Ska iaf på söndag i ridhuset. Skrev addressen men jag kommer inte ihåg om det är helt rätt.. du får kolla... ;) haha

/vickan

2008-10-10 @ 07:59:54
URL: http://www.freewebs.com/rottrobishexagon
Postat av: Judit

Hmpf, middagsshopping...nej tack! Jag har uteslutande levt på veggokost sedan traumat i Ica-kön :)



Håller med om vädret, det är verkligen inget man vill studsa upp ur sängen till...men sol utlovas till helgen! yey

2008-10-10 @ 08:38:29
URL: http://lattematte.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0