härliga söndag??!

varit på kurs idag med santoz.
herregud vilken skit väder vi haft, tok regn och blåst!
började med att lägga ett spår, och innan vi ens var klar med det så var vi alla tok blöta, eller i alla fall jag, fia och carro :)
jag var blöt till och med på mina underställs byxor! så vi blev inte kvar allt för länge i skogen...

ja, jag är en natur människa, fast inte när det regnar!



mysigt väder??



väl hemma tog jag ett långt och skönt bad. sen blev det ikea där det blev lite shopping, höst shopping.
nu ska jag vila lite i soffan innan jag ska jobba, igen!




Kommentarer
Postat av: martina

Määhn, äre....? Jooo jag tror det... :) FIIN väst idag!!

2008-10-05 @ 22:34:27
Postat av: angelica

martian: jaaa det är det ;) love it!!

2008-10-06 @ 00:09:03
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Idag på skolan gick vi igenom kommande delmoment. Börja läsa idag för de är apa-mycket! Tills på onsdag ska vi ha gjort en mindmap med "mina skolminnen", läs i studiehandledningen. Onsdagen där efter är det examinerande gruppdialog på skolan tillsammans med en lärare som betygsätter oss från det vi pratar om. Läs på så vi kan prata som en grupp! Vi ska dock ses Måndag på Kulturmagasinet så då hinner vi gå igenom lite innan, emn viktigt att vi läsa allt som ska läsas. Sedan pratade Ulla lite om kommande teman - bland annat om saltentan 3 nov. Skrev här eftersom du inte va inne på msn, ville ha det sagt så jag inte skulle glömma det :P Kram!

2008-10-06 @ 17:46:15
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0