fixar fredag

nyss varit och ätit lunch med min kära sambo. blev en pasta pollo på parma. gott men hua vad mätt jag blev!

idag är det fixar fredag här hemma. peter har fått något ryck och ska idag, nio månader senare!, fixa våra dörr trösklar. bättre sent än aldrig :) sen har vi satt upp min super snygga antika vägg klocka i hallen som jag fick av våra kära vänner martina och wiktorsson när jag fyllde år. passar perfekt in i hallen! :)
sen idag blir det nog lite städning inför imorgon, shoppa något party linne, måste ju inhandla lite alkohol också, köpa lite gotta att bjuda på imorgon... kanske till och med gör några goda snittar :) ja så blir det!
måste hinna träna med santoz också innan vi ska ska ut med honom till farmor.
oj vad mycket jag ska hinna göra idag
kan inte detta dygn ha några fler timmar, tack!

ha en bra, icke regning, dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0