dålig uppdatering

har inte hunnit med mig dom senaste dagarna. vet inte vad jag gjort med fullt upp har jag haft det...
Lördagens fest blev lyckad i alla fall. hade jätte skoj med mina kära vänner, en äkte tjej fest vart det :)
tack tjejer! till helgen är det också tjej fest, hos min kära vän fia. hon fyller 26år på fredag! sen efter denna helg blir det lungt för mig ett tag, har varit fest fest fest hela tiden nu tycker jag :) har ju alltid skoj när jag går ut med tjejerna, men känner att jag vill mysa ner mig i soffan en lördag kväll och se en bra film... men hinner nog med det också :)
hua vad jag lät tråkig nu... :)


idag ska jag träffa min syster. ska träna lite hund tillsammans. det är verkligen jätte roligt att träna Santoz. han har blivit så duktig. mammas lill (stor) kille! sen middag och mys hemma och såklart paketöppning och tårta för santoz :)

GRATTIS igen älsklingen våran!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ska du inte på skolan idag?!

2008-10-22 @ 11:04:45
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0