middag kväll

haft en trevlig kväll hos bleng med henne, sandra, mariel och anton. svårt att säga hej då. när jag gick därifrån kändes det  lite som om vi ändå kommer att ses om bara någon dag. men det kommer vi inte, inte på hela åtta månader! kommer nog att märkas om någon dag bara att hon är borta, borta i solen med sin älskade! köpte med mig en stor godis påse till dom, mest salt lakrits :) som dom ska ha med sig under sin resa.. svenskt godis är bäst!
mariel, vet att du läser detta, och jag måste bara säga detta igen... TA HAND OM ER! och jag kommer att sakna sakna dej vännen!  Ni kommer att ha det så underbart!

när jag kom hem så gjorde jag en middag som jag aldrig gjort förut...
Raggmunkar. Och ja, det var gott!


Kommentarer
Postat av: mariel

Tack för godiset lasse, Kommer sakna dog oxå. Ta hand om din lilla familj så ses vi snart. Massa kramar

2008-11-24 @ 23:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0