härlig söndag!

blev inte någon hundkurs idag för oss, alldeles för halt ute och regnigt! jäkla tråkigt väder vi har!
ge mig snö, sol och några minusgrader tack!

varit med fia hela dagen idag. varit på birsta och ikea och shoppat. köpte ett par jätte mysiga pyjamas byxor, hade ett gammalt presentkort som jag fått av min moster för länge sedan, så det kom till användning idag. på ikea blev det som vanligt massor av ljus shopping. det är ett måste för mig i detta mörka väder!
efter birsta och ikea åkte vi och hälsade på Jenny. Fikade och pratade. Hennes hund Tjugi är med valpar, stor och tjockis är hon redan :) skulle faktiskt kunna tänka mig en till hund, men inte än! Santoz räcker gott och väl, mammas lill kille!
Vi har också idag varit och spanat in Fia och Markus ny inköpta hus. Jätte jätte fint kommer det att bli, efter lite (ganska mycket) renovering :)

jag har haft en väldigt trevlig regnig söndag med Fia!



sitter och myser nu i soffan och gruvar mig för att gå ut, ska åka och hämta peter på jobbet.
men, det är väl bara att ta på sig gummistövlarna så är man redo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0