en ängel fyller år...

har varit på graven idag med blommor och tänt ett ljus åt våran finaste ängel Madde som skulle fyllt 26år idag...
så GRATTIS älskade älskade vän!
Saknar dej hela hela tiden, kan inte förstå än att du inte finns bland oss längre.
Älskar dej!



  



efter besöket på minnselunden åkte jag och jenny ut på birsta och åt GOD lunch! Räk sallad med bulgur och gott bröd. Gick runt och kollade lite men var inte på shopping humör (väldigt ovanligt :)) men fick i alla fall med mig ett par leggings,duktiga icke penga slösande jag!


Kommentarer
Postat av: N I C O L E

Fin blogg du har den är jätte söt , om du har tid så kika hjärna runt på min blogg och kommentera , har inte så fin design men det fixar jag sen .



KRAMAR NICOLE!

2008-11-04 @ 20:36:58
URL: http://enligtnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0