22andra

härliga soliga lördag! ska snart åka ut med fia till våra vänner hanna och anders och kolla in deras ny köpa hus i nolby... 
igår kväll blev det idol mys med bleng. peter, santoz ozh alex (blengs sambo) kom också och hängde med oss :) skratt, prat och mycket glass och kladdkaka innehöll gårdagens mys fredag. 

ikväll ska jag på sandras födelsefest, men denna gång ska jag inte dricka eller gå ut! det blir en lung lördagkväll utan vin för mig! för imorgon ska jag och santoz på kurs, tidigt, och då vill, ska jag vara pigg och fräsch!!
härliga helg!

ha en bra lördag ni alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja eller hur.. Hur bra som helst jue =)

Må ju ringa imorrn... nu när man kan surra utan störningar! Puss hörs im!

2008-11-22 @ 16:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0