ute

jag och santoz har varit ute nästan hela dagen.
vaknade vid 11 gick en prommis ner till stan, förbi coffe house och köpte en varm kyckling taco sallad och gick vidare till alexandra och träffade henne, felicia och ylva. lunchade och pratade massor! vid tre tiden gick vi hem, eller jag vi åkte med ylva till haga och så gick vi hem sista biten. hem och bytte om, ut på birsta för att köpa en cykel som jag spanat på länge... men vet inte nu om jag ska köpa den. det finns ju inga växlar på den!!
och det vil man väl ha?! trodde alla cyklar hade växlar, i alla fall tre växlar, men nej tydligen inte!

på hemvägen stannade jag och santoz vid petersvik så han fick bada av sig.
kom hem och väckte peter, han jobbade natten som var sen åkte han och några kompisar till honom och fiskade, så han sov någon timme i soffan. och att han börjar o bli sjuk, hoppas jag klarar mig från dessa baciller!
peppar peppar....!

gjorde middag sen träffade jag och santoz våra goa vänner, martina och goa :) tog en lång skogs prommis och ner till petersvik. och nu är jag här :) ny duschad och med inpackning i håret.
ja det har varit en underbar dag idag, igen!

nu ska jag se klart på insider och mysa med min älskade!!
kram

Kommentarer
Postat av: martina

Åååå va mysig promenad det var! Underbart kvällsväder. Det gjorde verkligen ingenting att vi missade sanningens ögonblick... Kram påre!

2008-05-09 @ 14:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0