underbar söndag med underbara vänner!

vaknade 08.30 imorse, var lite seg sen gårdagen men var laddad inför ännu en tävling med santoz.
vi gjorde oss i ordning snabbt och åkte till timrå där tävlingen var. idag gick det inte så bra som igår, vi fick en tvåa... men det gör inget, vi hade bara en dålig dag :)

efter tävligen så åkte jag, peter, fia, markus, jocke och carro och åt hamburgare... gott! sen bar det av med hundarna, alla fyra rottisar, till delta ute i timrå. jätte fint var det där, hundarna busade gärnet medans vi andra satt och solade och bara var. jätte fint väder har det varit idag!
peter, jag, santoz, jocke, carro och nova tog en tur till carros föräldrar. vi åkte och handlade lite fika sen kom carros pappa och hämtade oss med båten... dom har sin sommar stuga ute på en ö utanför timrå. UNDERBART fint var det där! stuga precis vid vattnet!
så där ska jag och peter bo sedan :) kunna ta båten till fastlandet och handla, fiska, ta ett morgon dopp.... det är livet det :)

kom hem vid 16 tiden. jag började städa medans dom andra la sig i soffan och latade sig. kunde inte lägga mig, skulle bli kvar där hela kvällen då. så angelica var duktig och tog tag i allt som vi stökat till igår kväll! :)
väntar nu på att våran mat ska komma, blev thai mat igen. peter älskar det och jag säger inte emot ;)
vi ska på bio med carro och jocke ikväll, se iron man. killarnas förslag ;)
det har varit många dagar med alla våra underbara vänner!

lägger upp bilder sen dagen och helgen senare!
puss

Kommentarer
Postat av: Monica

Tack :) Har du haft mörkt hår någon gång?

2008-05-04 @ 20:57:53
URL: http://moci.blogg.se
Postat av: Erika

Man ska inte dricka dagen före, det har jag märkt. Hundarna känner av det. Kram

2008-05-05 @ 11:52:22
Postat av: angelica

erika; det beror helt på hur mycket man drukit! tror inte hundarna känner av om man tar ett glas vin kvällen innan om en annan själv inte känner av det :)

2008-05-05 @ 11:55:10
URL: http://angelicatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0