solig tisdag

härligt väder vi har ute! inte ett moln på himmlen och +20grader!
men så har man ju sovit bort halva dagen...
vaknade strax efter två tiden och gick ut med santoz. inte så lång prommis blev det idag, för varmt för honom.
träffade upp martina på birsta 16.00 kollade lite sen åkte vi ut till timrå och skulle pröva en 70tals outfit till mig, men dom hade stängt!!
så vi testade erikshjälpen istället, men det var inte mycket till hjälp. fanns ju inget alls där...
får vänta tills senare i veckan när affären har öppet.

lånade i alla fall ett par jeans utav martina, utsvängda, som jag tänkte ha på mig...
måste hitta smycken också! mycket att göra inför denna fest :)
och presenter till bleng och majs! har inte ens tänkt på vad jag ska köpa till dom.

nu snart är det middags dags sen att åka till jobbet igen, sista natten nu!
tänkte kliva upp i bra tid imorgon och ta vara på dagen!
kanske en fiske tur på kvällen?! mys!

hörs sen!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0