slager ikväll

god dag alla!
idag är det sol ute! :) gud så underbart. önskar bara att man hade fina balkongmöbler och mysa runt i :)
tänkte kanske åka ut på birsta en sväng och byta en bikini som jag köpte igår och ett par skor.
dom är super snygga men det är 10cm klack på dom och jag blir då längre än peter och det vill jag inte :) får väl försöka hitta ett par andra.
ska damsuga också innan carro, hanna och malin kommer. det blir en slager kväll här hemma med vin, och kanske en liten utgång! får se vad dom andra säger om det.

när börjar slagern förresten?

ha en bra dag!
kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men Larsson. Höga klackar e ju skitsnyggt ju. Du behöver väl inte gå armkrok med Peter hela kvällen. Behåll och sätt på dig dem ikväll!! Party.

2008-05-24 @ 16:21:30
Postat av: angelica

sandra: ja jag vet, men vill inte vara föörr hög :) haha nää det gör vi verkligen inte :) puss
ska du ut ikväll?

2008-05-24 @ 19:32:10
URL: http://angelicatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0