mys kväll!

jag och peter har gjort en nyttigare morotskaka som vi snart ska äta medans vi ser på film :)
men först ska jag lägga mig i badet en snabbis.

vi hittade ett hus på blocket som är ssåå fint! vi blir sugna på att köpa det :) men ingen utav oss har någon riktig fast tjänst och så vill vi utbilda oss... 
men vi vill ha! precis våran stil! tänk att ha sitt eget hus med en stor altan och soldäck! dricka vin i solen på altanen, bjuda hem vänner på grillning... åhh!
men vi måste nog vänta lite :) (tyvärr)

hoppas ni har en bra kväll!
kram

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad trist att vänta... =(
Jag flyttar gärna till hus, fast tjänst har jag ju också, bara min sambo som inte vill! haha

2008-05-23 @ 08:46:05
URL: http://princesses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0