lill lördag...

och här sitter man i sin soffa :)

luchade med mamma idag på 1891. åt den berömda skagenröran med bakad potatis! mätt och belåten gick vi på stan en sväng och små shoppade lite. handlade två klänningar på gina tricot, ett par örhängen på pärl butiken, ett par skor på h&m. 13.45 klippte jag topparna på Jess, 460kr gick det på!! dyrt och bli fin i håret nu förtiden! :)
men allt som allt gick frisör kalaset på 1300kr, inte bara att jag spenderade över 400kr på topparna så skulle jag köpa en volumaster och shampoo och balsam! ush får lite ångest nu när jag skriver hur mycket allt gick på!
kanske man ska lämna tillbaka volumastern och köra på den gamla hederliga tuperingen ist..!?

efter stan så åkte jag och träffade ylva hos alexandra. fikade och myste lite med lilla felicia. super söt liten tjej!
hem och städade lite och träffade carro och nova i petersvik, och nu sitter jag här.
har nyss avslutat ett samtal med sandra, alltid lika roligt att prata med dej vännen! dessa samtal som tyvärr inte blir allt för ofta men som alltid avslutas med ett leende på läpparna :)
och ja jag ska bli bättre på att lägga ut shopping bilder och MAT uppdateringar ;P

förrsten, ska på 70tals fest snart, någon som har några tips på vad för roligt man kan ha på sig?!
måste googla 70tal nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0