ingen mer städning idag

blev en prommis i stället för mer städning!
orkade inge mer så jag drog ut martina och god på en långis i skogen, skönt! sitter i soffan nu och kollar på desperate, såå bra! men har tyvärr redan sett detta avsnitt, men jag kan se om och om avsnitt... helt klart den bästa serien ever! :)

imorgon ska jag kliva upp tidigt, 07.00! tänkte tvätta lite kläder som hängt ett bra tag, sängkläder, överkast m.m. ta en prommis i skogen och medans tvättningen ska jag stor städa! ska be peter väcka mig när han kommer hem från jobbet. tror inte jag ska göra något mera ikväll, bara mysa. ta ett bad, göra ansiktsmask, hårinpackning och se en film kanske. bara vara... UNDERBART!
 
kram!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej!
Va kul, en till blogg att läsa in :)
Hoppas allt är bra med dig.
Kram

2008-05-21 @ 08:10:45
URL: http://www.kinda.blogg.se
Postat av: martina

tack tack underbara du för att du drog med mig ut, behövde det!!
så fick vi ju höra Goa tokskälla också :-)

2008-05-21 @ 08:19:07
Postat av: angelica

martina; tack själv du! :) haha jaa verkligen, inte ofta man får det! :) roliga dom tillsammans.
kram o ha en bra dag på jobbet!

2008-05-21 @ 08:20:23
URL: http://angelicatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0