hemma fixar dag

idag är det en hemma fixar dag här, eller i alla fall för mig :)
peter har nyss åkt och fiskat med wiktorsson och jugge. och ja jag tycker det kan faktiska vara ganska skönt och fixa och dona själv hemma :)

håller på och tvättar två maskiner nu och ska snart göra klart i våran stora garderob, som jag förra veckan började med, men jag tog en liten pause :) var inte så roligt som jag trodde :)
ska rensa mera kläder, packa ner saker i kartonger som vi inte använder och ner med dom i förrådet.
jag är verkligen jätte dålig på att rensa ut bland mina saker. har massor av kläder, skor och väskor som jag inte använder, men kan inte slänga... så då packar jag ner det i en kartong och ställer ner i förrådet. men jag kommer ju inte använda det eftersom jag inte ser det, men jag har i alla fall inte slängt iväg det :)
herregud ska det vara så svårt att slänga typ 3 år gamla kläder?! JA!

tänkte bege mig till willys också och stor handla. det blev itne av förra veckan eftersom peter blev trött efter birsta :) och så är det väl inte det roligaste han vet. men jag tycker det är roligt och stor handla... shopping i alla olika former :)

nu ska jag till tvättis igen.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0