god natt 1a maj

ligger i sägen nu och ska snart sova... haft en mysig kväll med min vän bellman, tack vännen! :)
vart lite hund träning idag med santoz uppe i timrå, han är så duktig! vi har 4a veckor på oss innan vi ska tävla i lydnad, så nu är det HÅRD träning!

fick fin besök av bellman vid 18 tiden. testade spela lite guitar hero, ja vi skulle bara spela lite, men det blev några timmar sittandes med gitarren :) satte på en film, irene huss nya, ställde fram kladdkaka och glass och låg i soffan, jag, peter och bellman och hade mysigt.

vad skulle man göra utan sina vänner?! bästa som finns är familjen och vännerna, utan dom skulle jag verkligen inte klara mig!

måste sova nu! busy dag imorgon!
puss god natt från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0