fotbollsfru och fiskefru?!

sitter på jobbet nu och känner mig pigg och på bra humör idag.
idag hade peter fotbollsmatch kl 18.00 som jag skulle följa med på, men jag orkade inte, utan jag sov istället eftersom jag jobbar i natt.
jag är kanske inte en sån bra fotbolls fru än, men jag ska bli... :)

idag har jag varit hos min kära syster, lunchat med peter, martina, wiktorsson, selling och emil. sen for vi till peters favorit affär, PO´s. och nej det är inte en klädersbutik eller en inredningsbutik, det är en fiske butik!
var säkert där i över en timme. jag och martina hittade några campinstolar som vi myste i medans våra killar sprang runt där som några barn ;) haha! nej men herregud vad fiske saker det finns, och det är en väldigt dyr hobby!
peter hittade ett lax spö som han ville ha, gissa vad det kostade, 3000kr!! förstå vad mycket roliga saker man kan köpa för dom pengarna, eller en halv utlandsresa.. men detta är ju hans absoluta hobby, så :)
vi köpte ett fiske spö till mig med förresten, ett rosa :) inte helt rosa, men några detaljer som var det och fiske rullen :)
jag ska inte bara bli fotbollsfru utan också fiskarfru! ;)

blev en snabbis till petersvik också sen hem och sova!
även fast jag sov/vilade mellan 16.30 till 19.00 och börjar jobbet 20.45 så kom jag för sent...tur att jag inte har allt för sura arbetskamrater :)
nej nu kallar plikten.
kram hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0