besök

vi fick besök ikväll av carro, jocke och novich.
sett på film och myst, och ätit daimtårta och glass! gud så gott det är! :)
nu har dom åkt hem och jag ska ta ett bad och sen sova.
ska kliva upp tidigt imorgon, eller ja vid halv nio och ta santoz på en lång prommis sen ska vi, jag peter och santoz, till min mormor i norrbo, i hudiksvall och fira henne. hon fyller 92år! super mormor som är fortfarande pigg och alltid humöret på topp :) alltid lika roligt och träffa henne.

GRATTIS bästa mormor!


image274

(jag och mormor, foto av carro min syster)

och
GRATTIS alexandra på din dag!

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack söta du för Gratulationen!!! Vi syns på lite tårt kalas imorn,Glöm ikke kamera:)! Puss & Kram från oss

2008-05-17 @ 13:18:10
Postat av: angelica

alex: varsågod :) syns imorgon! puss

2008-05-17 @ 21:27:54
URL: http://angelicatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0