1a maj

första maj redan. veckorna bara rusar förbi, snart är det sommar!!

kvällen igår var rolig och mysig, som en sista april ska vara... grillade, tog ett glas vin, åt god middag och pratade. vi gick ner till majbrasan strax efter nio tiden. var mycket folk kvar där, mest yngre, som tyvärr var riktigt på lyset. fast det fanns ju äldre också som inte var så mycket bättre :) var där ett tag och kollade på raketer och värmde oss vid brasan innan vi gick tillbaka till oss och spelade spel och tog ett till glas vin :) härlig kväll! förutom att santoz råkade spilla ut carros röd vin glas på våran matta och mina jeans... jeansen brydde jag mig inte så mycket om, men våran dyra matta! hua men det gick bra med mattan iaf, får se hur det går med mina jeans. sötaste carro tog med dom hem och tvättade dom.

idag händer det inte så mycket, lite små sega är vi. men måste hjälpa peter nu att plocka ihop.
nu ska jag ringa och kolla hur mina jeans mår :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jeansen mår så bra så... det finns inte ett spår kvar av olyckan igår! Tack än en gång för en jätte trevlig kväll igår... Ni är bäst! Kram

2008-05-01 @ 21:19:23
URL: http://princesses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0