17 maj och snö!

trevligt vi haft det idag hos mormor. god mat, mys med mormor och släkten. skönt att vara ute på landet :)
men tyvärr så var inte vädret lika bra!
regnade när vi for dit och SNÖADE och regnade när vi for hem! jisses, snöar mitt i maj!

vi kom fram vid ett tiden, fikade sen bar jag, peter och santoz ut på en sightseeing i norrbo/stensgärde.
fint det är på landet. tillbaka hem och åt middag och hade det trevligt. fika igen och ännu mera prat och mys :)
sen bar det iväg hemmåt vid sex tiden. herregud, man äter så mycket när man är hon sina släktingar, känns som om man går upp 2 kilo varje gång man är där :)
tur att man inte är där varje dag :)

är så sugen på att köpa en ny mobil jag med. knäppte kort med peters nya telefon, Nokia n96. gud så bra bilder det blir med den! vill också ha ;) gillar ju min Nokia 6280 men den börjar att bli så sliten, och inget minneskort har jag i den, det tappade jag på oscars dansgolv för ett bra tag sen... typikst mig :)

nej nu ska jag spana på lite kläder sen jobba vidare. bilder sen dagen kommer imorgon!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0