upp och ner

har inte bloggat på ett tag nu, har inte orkat eller velat...
allt är inte som förr. någon fattas!
efter 92 underbara år så har min bästa mormor somnat in.
hon är i finaste himlen med morfar nu.

varit i uppsala på hundakuten med syster och hennes lilla alf.
ovetande, orolig, maktlös, ledsen i åtta dagar.
vad snabbt allt kan förändras.
men nu är alla vi hemma igen, efter en jobbig resa, men det viktigaste är att mosters lilla alf är tillbaka, för alltid.

SAKNAR dig mormor, du är bäst!
Vila i Frid.




ta hand om varann!

Kommentarer
Postat av: Sis, Cino & Alf

Du har hört det förr men jag säger det igen, du är den bästa syster som finns, tack för dom 8 dagar i uppsala..

Puss

2008-06-16 @ 00:21:51
URL: http://carolliine.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tänk vad fantastiskt det är med systrar. Vad vore man utan dem? Jag vet inte själv hur jag skulle klarat mig utan min storasyster.



Vet ju vilka jobbiga dagar du & K har framför er & dessutom redan haft. Tänker på er bägge & hoppas att morgondagen blir ett fint minne av en makalös mormor.



Kram Lisa (som är glad att K hade dig i Muppsala)

2008-06-17 @ 10:28:04
URL: http://www.krutrut.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0