hej igen!

varit väldigt dåligt med bloggning nu på ett tag... haft fullt upp med allt annat.
men nu så känner jag för att börja skriva igen.

idag är det onsdag och inte mycket har hänt idag. varit till peters farmor idag och hälsat på, vi köpte med oss gott fika och så  köpte vi en räk sallad var från charm, trodde den skulle vara super god, men nej det var den inte alls!
åkte förbi på PO´s på vägen hem, var där i säkert en timme med min fiskeman ;)
och jag till och med shoppade där, en fiske munkjacka, från märket vision. peter har en likadan så nu matchar vi varann när vi är och fiskar, fiskarparet ;P
haha så töntigt jag vet, men det är ju så snygg!!

köpte lite fiskar saker förra veckan, en fiske låda och några drag. så nu ni ska man ut och fiska i sommar :)

sitter just nu och väntar på att jocke och carro ska komma hit. vi ska göra middag tillsammans och se en film.
MYS! var så längesedan vi sågs nu!

tänkte att jag skulle lägga ut lite kort, men det får bli i ett eget inlägg tror jag.
kram!


Kommentarer
Postat av: bakgården Ange.. Bakgården

2008-06-26 @ 01:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0