@ work

många timmar kvar innan jag får sluta jobbet, så jag hittade en lista som lite tidsfördriv :)
(som vanligt när jag jobbar)

Dagens:

klädsel: svarta chinos, blå tshirt och svarta ballerinas
smink: ID rouge och maskara
frisyr: uppsatt
låt: rock you like a hurricane...
vill ha: mina lagade gladiator tofflor
saknad: madde
roligaste: peter och wiktorsson, skrattar alltid med eller åt dom :)
tråkigaste: jobb
pussar: peter såklart ;)
TV-program: Dr Phil :)
köp: ett par skor, ett linne och två tröjor
godis: inget
lunch: birsta, hamburgetallrik
kvällsmat: inte ätit något än
träning: inget, eller räknas springandes runt i birsta som träning?! :)
läsning: inte läst något än
nyttigaste: äpple
"åh nej!": vaknade allt för sent idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0