tjej mys!

har det varit hela dagen!
Bellman ringde och väckte mig klockan 12 idag, hade då bara sovit 3 timmar!
skuttade upp ur sängen och gjorde mig klar för en dag med min bellman :)
vi lunchade på waynes, en god grillad macka, satt ett bra tag och bara pratade och myste och uppdaterade varann om alla saker :) sen tog vi en sväng på stan.
shoppade en längre skjorta och ett linne på bik bok! har faktiskt aldrig shoppat där, men är helt nöjd i alla fall med mina inköp :)



hem och små städade lite innan martina kom.
vi åkte och hyrde film, handlade god saker och köpte med oss sallad hem.
så nu är vi mätta och belåtna och ska snart blanda dippen, hälla upp chipsen och slå på filmen och mysa i soffan.
en bra dag med mina bästa tjejer :)




                                 





hoppas ni haft en bra kväll!
kram

Kommentarer
Postat av: martina

TACK för en underbar kväll!! Tusan vilken bra film vi såg, DJ our man ;)

God ntt nu bästaste angelick, puss

2008-07-15 @ 03:07:42
Postat av: angelica

martina: yees DJ our man!! sitter och små tittar på han nu ;) TACK själv vännen för en mycket rolig och mysig kväll. puss

2008-07-15 @ 13:25:18
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0