onsdag

har varit ute mest hela dagen idag.
+ 23 grader har det varit och sol! peter, jag och santoz åkte ut och träffade jocke, nova och miranda ute i matfors hos jockes pappa. badade i poolen och solade och bara myste.
hade tyvärr inte med mig kameran så inga bilder...

nyss kommit hem från birsta, gud vad folk det var överallt!
men nu har jag varit och inhandlat alkohol till oss och så sprang jag på hm en sväng, såklart :)

ska jobba inatt så inge gatufest för mig, och inte imorgon heller. men på fredag och lördag :)
längtar så mycket nu! och det ska bli super väder hela veckan och helgen! toppen toppen!




bella och jag vid poolen förra sommaren

nu ska jag umgås med min sambo innan jag ska fara.
och tack majsan och sandra för en super trevlig mys kväll igår :)
kram!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Matfors Ange, Matfors... =)

2008-07-03 @ 10:49:13
URL: http://princesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0