underbar fredag med min underbara

har haft en mycket mysig dag med älsk.
vaknade upp strax efter tolv av att peter smög in i sovrummet och hade med sig frukost på säng till mig... hade gjort god frukost och tänt ljus. Älskade peter, min bästa! efter en mycket mysig och god frukost i sängen gjorde vi oss i ordning och åkte och uträttade lite ärenden. sen så blev det middag god på restaurangen Tandoorii, lyx. Nu är vi hemma och ska bara mysa hela fredag kvällen lång... Härligt med en helg tillsammans!

Kärlek, i alla former, är det bästa man kan ha!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken härlig start på dagen! Hmm.. Jag måste försöka se till att J läser det här! ;P Puss o ha en fortsatt mysig kväll.

2008-12-19 @ 21:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0