Mitt År 2oo8!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Började på universitetet, som jag senare hoppade av, för tråkigt och inte alls min grej! Så nu vet jag att Beteendevetenskap inte alls är något för mig! 

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade faktiskt inga nyårslöften, brukar vara så dåliga på att hålla dom så det är lika bra att jag inte ger några :)

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Ja. Alexandra blev mamma till lilla Felicia, Marie och David till prins Carl... Vet flera som blev föräldrar men inte några som står så nära mig. Och en stor nyhet, att mina vänner Anna och Daniel ska bli föräldrar i Juni! GRATTIS!

Vilket datum kommer du alltid att minnas?
22a Augusti (våran ettårs dag =))

Största misstaget?
Oj har ingen aning. Gör aldrig misstag ;)

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nope, faktiskt inte, har knappt varit förkyld detta år! Bra imunförsvar?, JA! :)

Bästa köpet?
Min systemkamera, helt klart! Och biljetter till våran utomlandsresa!

Sämsta köpet?
Ganska mycket kläder som bara ligger :) det ska jag skärpa mig på till år 2009, inga flera "braattha" impulsköp!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket och många!

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Coldplay - Viva La Diva
kommer fasen inte ihåg alla :)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mera glad, varit ett bra år med mycket glädje!

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat mera :) och ja, kämpat mera i skolan!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget!

Hur tillbringade du julen?
Med våra familjer hemma hos peters mamma och janne, bästa julen hitills!

Blev du kär i år?
Små kär är är jag hela tiden :)

Hur många förhållanden hade du i år?
Ett!

Favoritprogram på tv?
Tycker inte att det funnits så mångra bra program, men Desperate är ett program jag följer flitigt!

Största musikaliska upptäkten?
Inte en aning...

Något du önskade dig och fick?
Mitt kameraobjektiv! Och jag Älskar det!

Något du önskade dig men inte fick?
Hmm mycket man önskar sig som man inte kan få :)

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Vi firade mig hemma hos oss på min födelsedag, min familj och peters familj. En mycket trevlig dag med gott fika och jätte fina presenter. på kvällen kom vänner och gratulerade mig!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre ?
Det finns det väl, men är väldigt nöjd med mitt 2008.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Bättre och bättre...

Vad fick dig att må bra?
Sommaren såklart! Jobbade mycket i sommras, men hann göra massor av roliga saker! Peter, santoz, min familj och mina underbara vänner! När jag väl tänker efter så har jag haft en riktigt bra år!


Vem saknade du?

Mormor och Madde!

Årets sötaste?
Peter och alla mina goa vänner.


Årets hetaste?
Mina killar Santoz och Peter såklart :)


Årets största kärlek?
Peter!


Årets snällaste?
Alla mina nära och kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0