lördag 20e

idag har jag inte alls varit hemma något. började dagen med att möta upp svärmor ute på birsta för lite julshopping och fika. och fasen vad mycket folk det var där! och det lär ju vara ännu mera folk när jag ska dit på måndag och inhandla dom sista... men så går det när man alltid är ute i sista minuten!

varit hos carro ikväll och grattat lilla nova på sin födelsedag :) santoz hade köpt en fin leksak och såklart ett ben som åts upp direkt! mina lill tjejer bella och miranda var hemma och dom fick också något, en julgodis påse var, glada blev dom :) mosters lill tjejer som börjar bli så stora! santoz busade såklart, inte bara med nova, utan också med miranda. dom är ju så söta tillsammans. är inne på rummet alldeles själva och leker. sen så tar ju santoz en utav barnens alla mjukisdjur och då hör man hur miranda, tuff som hon är, verkligen säger till honom att så får man inte göra! :)
sötnosarna!

kom hem vid nio tiden och möttes av en liten Nike hemma hos oss. vi är hundvakt till Per`s lilla rottis tjej. super söt men så mycket energi. flög runt här hemma och ville busa med santoz, men han var så trött efter kvällen med nova :)
inte lätt att vara populär kille som santoz!

nu ska jag mysa runt här hemma med min sambo och lägga mig i tid så jag kommer upp tidigt imorgon, för det ska bli fin väder!!




bästa vännerna... miranda och santoz!





bella, santoz, nova och miranda

     

tjejerna hade bakat så goda lussekatter i olika former som vi fikade med!



lilla Nike



santoz och nike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0