dåligt med uppdatering

redan onsdag eftermiddag, dagarna går så fort!
bara 7 dagar kvar till jul och jag har inte köpt en enda julklapp, men jag vet ungefär vad jag ska köpa så det ska jag nog hinna med :) håller på och städar vårat hem som har förfalligt nu när jag jobbar så mycket nätter... så jag ska ta och damsuga nu sen torka golven.
måste ner på stan sen också och köpa en present till min syster som fyller år imorgon.
ikväll tänkte jag nog åka och hälsa på sandra eller till blengis, en tjejkväll ikväll vill jag ha!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ska läsa socionom med inriktining mot familj och barn, typ. Han är inte allt för lockad på Malmö, han tycker allt annat utom det och Östersund funkar. Så får se, lutar mot Norrköping också. På nyår har vi 2 olika alternativ, mina släktingar eller hansson. Har inte riktigt bestämt vilken av dom vi ska till.. Ni då ?

2008-12-17 @ 21:33:20
URL: http://veronicarajala.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0