varmt

kollade vädret förut, och det har varit 38 grader varmt och sol i Turkiet!
Gud så underbart skönt, längtar såå mycket nu!!
Vill börja packa min resväska nu, men är väl lite väl tidigt :)
men jag har såklart redan gjort en packnings lista! Men är lite osäker på om mina klackskor ska få följa med, tror inte jag kommer att gå ut i dom så ofta. så det får nog blir mina gladiator skor.

En kväll där nere ska vi träffa carro och jocke, som är där med barnen och carros föräldrar samtidigt, för en utgång!
haha jag och carro har redan pratat om vad för kläder vi ska ha på oss, vilka drinkar vi ska dricka :)
tjejigt?! JA!
men ack så roligt!



nu ska jag väl ta och jobba lite!
kram och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Drinklistan är klar, partyklänningarna ska bara packas ned... Längtar sååååå! =)

2008-08-22 @ 09:10:02
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej gumms! Min mobil är trött.. kan inte ringa ut lr skriva sms så de är därför jag inte har hört av mig.. ska fixa en ny en :)

Vi måste ju hinna ses innan du far! Puss!

2008-08-22 @ 11:59:23
URL: http://jennason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0