tjejmiddag

nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för tjejmiddag hos hanna.

äta gott ska vi göra men jag kan tyvärr inte dricka eller gå ut ikväll för jag ska jobba!!
känns helt okej att jobba i natt, än :) men lär ju bli sugen på att gå ut med tjejerna när dom sitter och dricker vin...

måste åka på hemköp och köpa med mig cola så jag också har något gott att dricka ikväll :)


men ha en mysig lördags kväll ni också!

kram



GRATTIS!!!
finaste Goa som idag vann
HP
2:a i junior tik klass 2




santoz är stolt över sin flicka ;)

Kommentarer
Postat av: goa

voff voff! TACK så mycket världens bästa angelick och santoz, go ni är! Saknade er idag... Många blöta pussar från goa

2008-08-02 @ 21:05:39
Postat av: Elin

Hoppas du får en trevlig kväll trots colan :) Bor hanna ensam nu?

2008-08-03 @ 02:08:11
Postat av: AnnaKristina

Jättevacker bild, Santoz är en stilig herre!

2008-08-03 @ 17:29:49
URL: http://annakristinaax.blogg.se/
Postat av: angelica

elin; ja det blev det :) nejj, hanna hon bor med sina killar, som hon alltid gjort :)

2008-08-05 @ 22:46:26
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0