friday

god morgon!!
nyss klivit upp ur sängen, sovit länge idag.
var upp vid sju tiden när peter kom hem från jobbet och kollade vädret och det var jätte molnigt, så jag gick och la mig igen :)

verkar inte som om det blir något bad vänligt väder idag. tråkigt, är ju tok laddad för sol och bad! hela helgen ska det tydligen bli tråkigt väder, men jag jobbar ju fredag, lördag och söndag så det gör inget :)
så till veckan hoppas jag på SOL igen!

idag vet jag inte vad jag ska göra..., har lite "måste göra" på min lista. kanske lika bra att ta tag i det sen sånhär dag..
men nu först ska jag äta frukost och väcka min finaste killar!

vad gör ni idag?
kram




santoz och peter förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0