bomull och träning

denna dag har bara flugit iväg... sov väldigt länge idag, ända till halv fyra. men jag somnade sent också.
var och skjutsade peter till bilverkstaden kl åtta så jag somnade inte förens vid nio tiden.

jag och santoz var ut när jag vaknade och så mötte jag knotaz och veronica som var ute och letade sin katt... såg katten tarzan lite senare när jag och santoz stod med peter vid bilen. gick fram till honom och tog upp honom, ringde knotaz och han skulle komma ner. medans jag stod och höll i honom så blev han rädd för santoz och fräste och klöstes i min famn.. så illa att han råkade klösa mig i örat, så nu har man två jack i örat. blev så rädd när jag kände det och såg blodet. kutade upp och duschade av örat. så nu sitter jag här med ett tejpat öra med bomull i :) tur att det gick bra och att han inte råkade klösa mig i ögat. lill katten kände väl sig hotad av stor santoz..., vilket jag kan förstå :)
hoppas dom hittar honom igen eftersom han snabbt stack iväg.

nyss kommit hem från brukshundsklubben, varit och tränat med santoz. jätte bra gick det! är verkligen peppad nu känner jag!
appellen here we come!! :)

nej nu ska jag snart åka till jobbet igen. sista natten denna vecka nu, skönt!!
ha en bra kväll ni där ute.

kram angelica med bomulls örat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0