ändrade planer

blev det idag.
tyckte jag hade varit så duktig på förmiddagen så jag och peter tog med oss hans farmor och åkte ut till Juniskär och lunchade :) Super gott! sen åkte vi och kollade på stugan som dom hade förut, besökte Arne och Rigmor (peters farbror och fru). vi har haft en trevlig dag.

nu ska jag snart ta och göra mig klar för natt jobb, skoj ska det bli, att jobba med anna!! vi har alltid så himla skoj hon och jag, massor av tokigheter :) synd bara att detta är hennes näst sista natt!




       

jag tog bakad potatis med Juniskärs röra idag, annars är laxen en favorit :)

Kommentarer
Postat av: Peter

Arne är min farbror! pappas bror you know:) Goooodnatt puss

2008-08-07 @ 03:08:13
Postat av: angelica

peter; meen trodde jag hade skrivit det :) bästa och ändra nu, tokigt! PUSS

2008-08-07 @ 11:17:18
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0