26e

har inte hunnit gjort så mycket idag, än.
vi en prommis till jenny imorse, pratade massor och bara var hemma hos henne innan vi gick ut och gick ännu mera :)
lunchade på parma innan jag skulle hem och tvätta och förbereda tills imorgon.

håller på och tvättar nu, väntar på att peter ska komma hem så ska vi städa, åka ner och växla pengar och inhandla det som ska... packning ska vi också hinna med idag!
måste packa santoz lill väska också, har skrivit upp en lista som ska packas ner... ja jag säger ju att han är min lilla bäbis! ;)
tror jag börjar få lite resfeber, längar så himla mycket tills på torsdag morgon när vi flyger mot turkiet!
en vecka i värmen med min älskling, kan det bli bättre?!



24 timmar kvar innan vi åker upp till umeå
48 timmar kvar tills vi landar i turkiet!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Se you there babe! =)

2008-08-26 @ 15:38:43
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: Anonym

See you there babe! =)

2008-08-26 @ 15:39:19
Postat av: Jenny

Vet du vad jag fick för present idag? ..En resa till TURK! =))

2008-08-26 @ 20:11:05
URL: http://jennason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0