vår!

är det vår ute nu?! när jag vaknade så sken solen och det var varmt ute! slängde på mig kläder och gick ut med santoz :) ja jag kan säga att idag är det VÅR! solen skiner och det är varmt ute, visst lite moln på himmlen men vad gör det :)

sitter på balkongen nu och myser i solen! nyss kommit in efter en prommis med santoz, vi gick till petersvik och busade och satt och njöt av solen, underbart med dessa dagar. mindre underbart är det att jag ska jobba i natt igen... men mer pengar får jag att shoppa för :) måste tänka så angelica....
annars så änder det inte så mycket idag, middagsmaten orkar jag inte ens tänka på nu, får se vad det blir, kanske köpa en sallad eller något annat gott, ska höra vad min peter är sugen på.

men ha en bra dag ni där ute, och ta vara på dagen!
hoppas på sol imorgon!
puss





Kommentarer
Postat av: kristin

ja , riktigt fina (:

Jag har haft en toppen-dag.
Ser att ni också har haft härligt väder :).
Hur han din dag varit (: ?

2008-04-16 @ 19:52:29
URL: http://fkj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0