tråkigt på jobbet...

ALLMÄNT...
Namn: Angelica
Piercingar: En, förutom i öronen.
Tatueringar: En
Längd: 171
Skostorlek: 38/39
Hårfärg: Blont
Är du kär i någon: Jaa, i min pete!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland så, men trivs ganska bra just nu
Tänker du på självmord: Nej!
Tycker andra att du är attraktiv: Hmm ingen aning, hoppas det :)
Vilket shampoo använder du: Sebastian 2in1
Vilken parfym använder du: Olika, britney, armani... mest decleor spa tonic
Vad är du rädd för: Att något ska hända min familj och mina vänner
Gillar du att tvätta: Jao :)
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja ganska så

SENASTE...
Film du hyrde: 
Oj, kommer inte ihåg
Film du köpte: United 93 (typ 3år sedan :))
Låten du lyssnade på: Charlotte - Hero, i bilen
Låten du hade på hjärnan: haha tror ni att jag kommer ihåg det?
Låten du laddade ner: Rihannas nyaste
Personen du ringde: Peter
Tv program du tittade på: Sjukhuset
Personen du tänkte på: Peter ;)


FAVORIT...
Mat:
Tacos?
Låt: Oj många det, men timbaland - apologize
Sak att göra: Vara med mina älsklingar, familj, vänner, shopppa :) träna
Sport: Spinning och aerobic (om man nu kan kalla det för sport??)
Dryck: Loka, cola 
Kläder: Jeans och tunika/linne/tee 
Film: -
Bil: Min :) men den nyaste audin eller saaben skulle inte vara helt fel :)

ANTAL...
Gånger du varit kär:
 Oj, kanske 4 gånger?!
Gånger ditt hjärta brustit: hmm inge riktigt brustet
Hjärtan brustit på grund av dej: Vet ej! 
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Tror inte det varit med någon gång
Ärr du har på kroppen: Flera småa

SENASTE...
Bok du läste: Kommer inte ihåg
Personen du fick mail av: Anna
Personen du fick brev av: -
Personen du fick sms av: Martina
Gången hela din familj åt middag tillsammans: För kanske 3 veckor sedan.
Saken du köpte: En blå kofta 

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag:
 Vaknade 08, varit med santoz och nova, städat lite, ätit middag, vilat och nu jobbar
Hur tidigt stiger du upp: Ungefär 10 när jag är ledig
Gillar du att slåss: Nej!
Vad ska du göra ikväll: Jobba!
Är du seriös: Ja det tycker jag 
Vad är du allergisk mot: Pälsdjur konstigt nog :)
Var har du ont: I benen
Använder du hårspray: Ja
Kan du stå på händer: Nja har inte försökt på flera år. 
Favorit serie: Desperate

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Ja
Är du glad nu: Jao ganska så, tråkigt att vara på jobbet men...
Var du glad igår: Ja
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: RnB
Stockholm är: En bra och rolig stad!
Göteborg är: FIn stad. 
Kan du sjunga: Jao kanske, men om du frågar peter så kan jag inte det ;) 
Mer värt än guld: Min familj ;)
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Bali igen, thailand, usa
Ska bli skoj: Våren!
Ska inte bli skoj: Jobba imorgon natt också!
Sparar till: Resa
Väntar på: Värmen och solen!
Pålägg som gäller: Ost eller skinka
Dagens dryck: Vatten och juice


Kommentarer
Postat av: Monica

Älskar listor, jag tar den av dig om det går bra?! :)

2008-04-16 @ 11:23:49
URL: http://moci.blogg.se
Postat av: Jennie

Kul! Jag hoppas jag får stjäla...? :-)

Trevlig söndag!

2008-04-20 @ 15:16:24
URL: http://grafiskformgivare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0