tisdag, dagen innan sista april

kort dag det varit idag! fast jag sov ändå inte så länge, kanske till 12 tiden. då åkte jag och peter ner till petersvik och var där med santoz och badade, inte vi då med han :) sen åkte vi och bytte till sommardäck på peter bil, lunchade sen hälsade på hos peters mamma och janne. sen fick vi någor ryck och började städa hemma...
ska snart åka till jobbet igen, känns helt okej idag att jobba natt. sen är jag ju ledig hela veckan och helgen :)

jag och peter funderar på att köpa en båt. vi har hittat en på blocket för 25 000 kr. förstå vad skönt att ha båt på sommaren! och vi som har en båthamn alldeles nedanför oss, och det finns platser! om vi köper en båt så kommer det att bli en riktig båt sommar :) ta båten ut på ön, alnön, fiska, sola, mysa... åhh, vill men det ärju ganska mycket pengar... vi får se!

ska ta och lägga mig och kolla på desperate avsnittet som jag missar ikväll och vila lite innan jobb.
skriver senare!

Kommentarer
Postat av: Monica

Trevligt med båt! :) Glöm inte bort vart ni ska försäkra den bara ;) Kram

2008-04-30 @ 11:37:23
URL: http://moci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0