plus 15 grader sol

är det idag! herregud vad varmt det är! sitter på balkongen nu igen, som vanligt nu för tiden :) och killarna, peter och jocke sitter inne och spelar guitar hero :) jocke och nova kom förbi idag, ätit lite lunch och vi ska bara umgås, kanske går ner till petersvik sen med hundarna så dom får bada lite, nästan så en annan skulle också vilja göra det, men det är nog lite lite för kallt än :)

igår tisdag så hade jag och santoz en mysig morgon, prommis och bad sen frukost på balkongen, älskar vår och sommar! på em följde jag med min syster och hennes hund cino till vetirinären, han skulle på en hel genomgång. han är ju 9år så det är på tiden igen för det... mosters lill älskling :)

ikväll blir det nog film hos jocke och carro. mysigt, längesdan vi sågs nu carro!
nä nu ska jag hänga med killarna. ha en bra dag!
puss

bilder från våran morgon prommis igår....

                                  


                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0