många måsten gjorda :)

härlig dag jag haft idag, som alla andra dagar :) hann med ganska mycket idag;

* bytt till sommardäck, varit med vinter däcken till förrådet
* postat breven
* köpt nytt lås
* varit till min syster
* köpt linne
* lämnat tillbaka ett par mys byxor
* damsugit och torkat golven¨
* tvättat
* mysig middag med älsk i solen
och varit på fotboll med peter, wiktorsson och martina.

så nu är vi hemma igen och jag myser i soffan med datorn och insider, peter sitter vid sin dator i "data rummet".
imorgon är det FREDAG :) imorgon blir det lite mera måsten på dagen, sen middag här hemma med min syster, simmning med santoz kl 19.00 sen mys hemma, lägga mig tidigt för på lördag ska jag, fia och santoz åka till ö-vik på utställning! då jäklar hoppas jag på att vi vinner :) men för mig så kommer santoz alltid att vara finaste, och såklart mosters älsklings cino och alf!

ush kollar på insider om människor som säljer hästar, som är sjuka! hua... såg nyss en häst som fick avlivas, kan verkligen inte se sånt! klarar inte av döden jag.
det går inte att lägga in kort, får se om jag orkar göra det sen...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0