kväll i vårt hus

nu har jag städat klart! så skönt att ha ny städat och att allt i garderoben är nytvättat och vikt fint :) pedant angelica :)

sitter med peter i soffan och spelar lite guitar hero, vi köpte det igår och det är verkligen skoj. när vi köpte det så trodde jag inte att jag skulle ens spela något, men jo jag är lika spänd på det som min kära sambo :) eller han är faktiskt värre än mig, står ibland som en rock stjärna och håller på och slänger gitarren lite hur som helst :) tydligen får man mera poäng då :) men det ser ssååå roligt ut!
på middagen som vi ska ha den 3e måste vi spela gitarr, då jäklar tjejer ska vi rocka ;)

hmm spelade en låt nu, och det gick inte alls så bra :) till slut så satte sig peter vid gitarr knapparna och jag slog på strängen, herregud vad duktiga vi var, eller jag ;)
we rocks!!

nää nu ska jag kolla in peters fingerarbete säger han :D
bye!

                                                                                          

Kommentarer
Postat av: Madde

hallå goding! nu är det omvända roller... ååå va kul att du börjat blogga. kan jag ju få se va som händer i norrland också. jag har toktröttnat, har ingen tid för min, men den ligger kvar så får vi se vad som händer. jag vill se er läga!! puss min fina

2008-04-22 @ 08:40:58
Postat av: angelica

madde:! guud så längesedan älskling! åhh saknar dej.. måste höras av snart och SES! ;)ja jag kollar in på din blogg ofta men inga uppdateringar... förstår att du har mycket. hörs snart! puss hälsa matte

2008-04-23 @ 16:12:31
URL: http://angelicatherese.blogg.se
Postat av: Madde

saknar dig med, speciellt när man ser alla fina bilder och text. du verkar så lycklig och det gör mig lycklig!! åker till dublin imorgon i 5 dagar sen får vi ta en långpratare... hälsa peter...

2008-04-24 @ 10:00:57
Postat av: angelica

madde: ja jag är så lycklig! samma som du är ;) visst kommer du upp till gatufesten nu då?! ;) åhh vad härligt med dublin, med matte? älskar dej.. puss

2008-04-24 @ 10:28:54
URL: http://angelicatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0