hektisk och rolig helg

har inte hunnit o bloggat på ett tag, varit fullt upp hela helgen och idag..

jag och santoz klev upp 05.20 i lördags morse, mötte upp fia utanför oss 06.00 sen bar det av mot ö-vik, efter alla våra "vill ha mat" stopp :) resan gick jätte fort, såklart när jag och fia är med varann, alltid lika skoj och MYCKET skratt :) väl där framme så fick vi våran mat, eller mat och mat, i alla fall en statoil korv med räksallad!
letade modo hallen där uppe, och efter många många fel körningar så hittade vi äntligen fram! ut med hundarna och rasta av dom sen anmäla oss... mycket folk och hundar det var där! hämtade in santoz när det var ca 30 minuter innan vi skulle springa. han är såå duktig min lilla kille ;) jag däremot var lite nervös, vi ville ju vinna!

och det gjorde vi!! i våran klass vann vi och sen kom vi 2a bästa hanhund! och vi fick ett CK!
CK = champion kvalité
trodde inte det var sant! en fin rosa rosett och ett certifikat tog vi med oss hem! så nu är det HÅRD träning så vi kan vinna två till CK och då få möjlinghet till att bli champion! och det ska vi klara!
tänkte att vi också skulle börja träna i apellen! känner mig mer laddad nu än vad jag gjort tidigare!

image116


hemma igen vid 17.00 hoppade in i duschen och gjorde mig klar för 25års festen. peters jobb vänner med respektive och matina kom hem till oss innan. rolig förfest hos hanna och jonsson, med massor av gott och BÅL! taxi in till stan vid 23 tiden, stannade till på aveny och skulle gå in men det kostade 195kr bara inträde, så det blev oscar till slut :) och en sväng på irish, där jag och martina hängde ett tag i baren med drink och shots. något som man verkligen ångrar dagen efter :)
-varför dom där shotsen?!?!

söndagen var en riktig slappar dag. vaknade upp med huvudvärk och maskara överallt i ansiktet, såklart så orkade man inte sminka av sig när man kom hem... skönt för killar som slipper tänka på sånt, dom kan bara slänga sig i sängen direkt :) fast det gjorde ju jag också tydligen :) hungriga som vi var så flörtade vi med min syster så att hon sjutsade ner oss på max, tack! men efter maten blev man ännu segare. undra hur man ska göra för att bli pigg?!
min mamma och stig kom på ett kort besök, inte den bästa dagen att hälsa på men :) la oss i soffan innan det var dags att hämta santoz hos farmor sen hem beställde thai mat. sen kom anders och emelie på besök och kollade på film, då kom chips och dipp skålen fram :) förstår inte hur mycket man kan äta dagen efter :)
men skoj var ute, faktiskt värt huvudvärken och segheten! eller vad säger du, SÄNG maritna?!?!!

                                                        
maritna, peter, jag och madde


                                        

de flesta bilderna från festen och ute är på mitt minnes kort på kameran och jag förstår inte, jag har tydligen spärrat dom på något sätt :) ska åka till media markt imorgon och se om dom kan hjälpa mig :)
men tills dess får ni nöja er med dessa bilder :)

nu middag sen jobb!
puss

Kommentarer
Postat av: Peter

Santoz "the champion"... Fan vad kul!
Fina bilder sen festen. Synd att många försvann bara!

2008-04-29 @ 01:09:48
Postat av: martina

hahaaa meeen fy tusan dra mä nånstans, vad jävulskt snygga kort!! eller så inte, hahaaa man är ju en naturlig skönhet ;-)

2008-04-29 @ 17:29:35
Postat av: martina

MEEEN min lugg lever verkligen ett eget liv!! Bild 4 alltså ojojoj, precis som i hammarstrand...

2008-04-29 @ 17:32:27
Postat av: angelica

haha jaa visst är vi fina :P jaadu luggen vill inte alltid hänga med i svängarna verkar det som :) puss

2008-04-29 @ 18:50:43
URL: http://angelicatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0