effektiv dag

idag så har jag varit duktig :) klev upp vid 12 (eftersom jag skulle jobba natten) kollade ut och såg att det tok snöade ute! men tog mig själv i kragen och gick ut på en prommis med santoz, sen hem o började tvätta och städa med peters hjälp :) tvättade allt jag kunde se :) älskar att få allt rent! vi satte upp en hylla i sovrummet, betalade räkningarna!, som jag har dragit på allt för länge, tog en prommis till hemköp med santoz och handlade lite till middagen som bestod av panderad rödspätta, spenat och potatis mos sen bar det av mot jobbet...

och här sitter jag nu!

och det känns helt okej, carola och ingrid förgyller nätterna med massor av skratt och skit snack!
men mest av allt skulle jag ju vilja ligga i soffan med peter och se en bra film, men det får bli imorgon ;)

ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0